Witaj na moim blogu!

Chciałabym wszystkich serdecznie powitać na moim blogu. Mam na imię Edyta i obecnie mieszkam w Katowicach. Interesuję się modą, kosmetykami i lubię piękną bieliznę. Lubię to mało powiedziane! Kto mnie zna ten dobrze wie, że mam prawdziwego fioła na punkcie seksownych ciuszków. Skłamałabym gdybym zaprzeczyła, że nie robię tego po to, żeby podobać się facetom. Zakładam seksowne majtki i gorsety z myślą o tym, kto je zobaczy, ale też dla siebie samej.  Mając na sobie erotyczną bieliznę czuję się atrakcyjna i pewna siebie. Lubię pociągać mężczyzn, lubię flirt i dobrą zabawę, a także różnego rodzaju gierki i przebieranki. Moja kolekcja stale się rozrasta o nowe stringi, bardotki, gorsety i komplety bielizny erotycznej. Zakupy zazwyczaj robię w Internecie, bo gwarantuje to dyskrecję. Jakoś nie wyobrażam sobie gdy idę do normalnego sklepu i proszę o rajstopy z dziurą w kroku :P. W dodatku w sklepach internetowych mam możliwość na spokojnie pooglądać sobie wszystko bez natrętnego spojrzenia sprzedawcy. Nie żebym była specjalnie pruderyjna, ale zakupy online są dla mnie mimo wszystko dużo bardziej komfortowe.

Na moim blogu będę Wam pisała o bieliźnie, która mi się podoba i o tym co ostatnio sobie kupiłam. Pomyślałam, że skoro powstają blogi o tematyce modowej i pisze się o ciuchach, to równie dobrze mogę prowadzić bloga o erotycznej bieliźnie. W końcu to także część garderoby ;). Mam nadzieję, że będziecie śledzić moje wpisy i spodoba Wam się to, co będę tu publikować. Do napisania!

Skomentuj

